Yuksel33 merhaba, benim ilk gebeliğim boş gebelikti yani kese oluşmuş ama kalp hiç atmamıştı, kürtaj olmam gerekti. Hatta iki kese vardı, doktor ikiz başlangıcı demişti.. Sonra 1 sene boyunca çeşitli korunma yöntemleri sonucunda tekrar denemeye karar verdik ve Allah yine bize ikiz nasip etti ❤❤❤ korkmayın lütfen, inanın düşük yapınca anlıyorsunuz, düşük de sağlıklı bir gebelik kadar normal, vücut sağlıksız olanı kendi kendine yok edip sistemden uzaklaştırıyor, bu açıdan düşünün. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah canım