BombastikTurta merhaba ben genelde pekmez yerine hep özünü verdim. Çünkü vitamin ve mineraller pekmez göre kaybolmuyor.1 yaştan önce 1 çay kaşığının hiçbir ağırlığı olmaz diye düşünüyorum. Ben de o şekilde hep özünü verdim. Şimdi 15 aylığız ve yaklaşık 1 tatlı kaşığından biraz az olacak şekilde veriyorum. Hem çok iyi de bir bağırsak çalıştırıcı.