Smrenes 9 aylıktı sanırım bir tatlı kaşığı yediriyordum ya da kahvaltısına karıştırıyordum şuan 23 aylık keçiboynuzu özü ve karadut özünü karıştırıp sabah 3 4 çay kaşığı yediriyorum..
Asel_mina BombastikTurta canım ben 7 aylıktan itibaren vermeye başlamıştım sende 1 tatlı kaşığı kadar verebilirsin verdikten sonra bide su içir ☺️
[silindi] BombastikTurta merhaba canım ben kahvaltıda 1 çay kaşığı veriyorum çok faydasını gördük değerleri iyi 🧿 oğlum 9 aylık bu arada
ebru-zeyno 1 çay kaşığı veriyorum her gün 6 ay 20 günlük. 6. Ayından beri her kahvaltıda veriyorum Keçiboynuzu özünü bi zararını görmedik şükür gayet iyi
Dn123 BombastikTurta keciboynuzu yerine karadut ozu vermenizi tavsiye ederim hatta elinizle danaklarina surerseniz dis kasintisina iyi geliyor dış için olan ilaçların icindede var . Ayrıca iştah acıyor 😀
[silindi] BombastikTurta yok olmadı. Ama ben hünnap ya da market ürünlerine güvenmiyorum. Aşçı anneden aldım içim rahat verdim. Bi de 3 gün kuralı yaptım tabi.
ikizannesii01 BombastikTurta 6. Aylarından beri veriyorum bir yan etkisi olmadı ☺️ Zaten keçi boynuzunun pekmezi değil de özü verilmeliymiş daha faydalıymış
mozaik BombastikTurta 7-8 aylık olduğundan beri 1 çay kaşığı veriyorum özü. Son günlerde 2 çay kaşığına geçtim. 1 yaşına girecek. Bir sıkıntı olmadı