Kuzuannesiii
Siyasete girmek istemiyorum ama çünkü ekonomimiz çok iyi ☺️☺️ Allahın verdiğini kuldan çalanlar hesabını vericek öbür tarafta. Sırf din ümmet peygamber diyor diye çalanları destekleyenler de verecek hesabını. Elden bir şey gelmiyor, halkın çoğunluğunun haberi yok zamlardan, kurunun yanında yaş da yanıyor.. Daha iyi günlerimiz, şükretmek lazım tabi. Herkes araba ev alabiliyor en azından değil mü, ev araba kredisini Avrupadaki gençler gibi bikaç yıla ödeyebiliyoruz, bütün ömrümüzü borç altında ezilerek çürütmüyoruz.. Sıkışık tıkışık küçücük evler de değil tabü, müstakil ferah bahçeli evlerde yaşıyoruz, hobiye ayıracak zamanımız ve maddiyatımız var, çok şükür çok