Kuzuannesiii eşim asgari üstünde alıyor arada 1200 1500 lira fark oluyor. Ama görsen her ay iflahımız kuruyor. Ev kira aidat vs derken içim yanıyor o paraya. Elektirik su doğalgaz desen bir kira daha yapıyor. Oğlum mama içiyor allaha şükür gene 10 aylık naya azaldı eskiden 5 6 güne bir büyük mama alırdık. Zaten her ay bez ıslak mendil mama 500 lira belki geçiyor çok hızlı boy atıyor illa her ay bir iki takım kıyafet bir iki zıbın çorap alıyorum onun yanında doktoru ilacı damlaları derken bir kira kadar da onlar oluyor. Kaç aydır doğru düzgün abur cubur aldirmiyorum elimden geldiği kadar kendim yapıyorum kek poğaça filan ama ne fayda. Zaten ayin 30 unda para yatar 10 una gelince elimizde 300 400 kalır 500 600 kalsa o ay seviniriz. E bunun yanında çocuk kıyma yemesin mi tavuk yemesin mi sebze yemesin mi meyve yemesin mi. Muz olmuş kg 15 lira 4 tane muz alıyorum 16 17 lira oluyor portakal mandalina desen aynı. Allah sonumuzu hayır etsin. Inanır mısın eşim 4 12 çalıştığı hafta seviniyorum hadi bu hafta pazara markete gerek yok sen yoksun ya yemek yapmıyorum zaten alma boşver diyorum.