durumelegimm
Aynen öyle canım, millet olarak da hiç dayanışmamız yok, herkes kendini düşünüyor, herkes fırsatçı olmuş. Faizler düştü diye ev fiyatlarını artıranlar mı dersin, zam gelecek diye zamlı satmak için bebek mamalarını depolayanlar mı dersin, var da var yani bizim milletten de adam olmaz artık diyorum ben.. Çok üzgünüm ama böyle malesef. Ve susuyoruz. Sadece susuyoruz, böyle zengin, cennet gibi bolluk içinde bir ülkede fakirlik içinde yaşıyoruz. Elin suriyelisini doyurmak için, sarayları doyurmak ısıtmak için, her gün her şeye zam vergi gelmesine boyun eğip şükrediyoruz. Bu millet daha da doğrulamaz. Canım Atam bir kez geldi bu dünyaya, bir daha da gelmeyecek, emanetine sahip çıkamadık.