Ülkede üretim yok, tarımcılar çiftçiler ağlıyor resmen. Ülkede herşey artık dışardan alınıyor. Dışarıdan aldığımız herşey dolar ile alınıyor. Sonra dolar çıkıncada bizim dolarla ne işimiz var diyo bazı beyinsizler de. Bu ülkede kendi ürettiği, dışarıya sattığı besin, ürün yada benzeri şeyler olmadığı sürece dışarıya bağımlı olacağız. Ve bunun acısı da halktan çıkacak. Herşeye zam geldi. Asgari ücrete zam gelse ne yazar? Misliylen geri alıyolar bizden. Ama inanın gram üzülmüyorum, bu halk bunu haketti. Dahada beter olcak herşey. Umarım 2023 e kadar halkın gözleri biraz açılırda açlıktan ölmeden şu ülke için çocuklarımız için doğru olanı yapsalar !!! Hala gelip diyolar ki “ yol yaptılar köprü yaptılar “ çok teşekkür ederiz evet iyiki yaptılar ama araban mı var yoldan gidiyosun , paran mı var köprüden geçiyorsun.. hey gidi hey.