ikiyakisikliannesi TospikOglusum aynen iyiyiz canm çok şükür şimdilik kendi evim çocuklar rahat ediyor en azından 🙏 özlemişim
ikiyakisikliannesi Esmaaaclk yaa hayırlısı olsun hepimiz için.. 3. Aşama denemeleri üzerimizde ama bu kadr hemşire doktoru riske atmazlar diye düşündüm 😊
Belisezgi bala86asel sağlık personeliyim ve emziriyorum bugün aşı oldum baş ağrısından başka yan etkisini görmedim henüz. Bizim doktorlarımız olabileceğimizi söyledi bilgi vermek istedim
DogacsMom Bu sabah gebe ve emzikli anneler hariç diye mesaj gelmiş talimat değişiyomuş arkadaşım söyledi bende sağlık çalışanıyım emzirdiğim için aşı olmadım