Mom4775 Mom091 yaa hep öyle oluyor değil mi bir günde yürüyor bir günde emekliyor. Her şey anlık bu bebelerde🙈 amaa anlamadım şu an 30 aylık mı 23 aylık mıı🤔
Mom091 Mom4775 20 aylık yazacağıma 30 yazmışım🙈 20 aylıkken konuşmaya başladı işte. Şuan 23 aylık dilli düdük oldu😁
Mom4775 Depresif_polyanna papağan gibi her söylediğimi çok net tekrar ediyor ama birleştiremedi daha. Bir anda olacak galiba.
Depresif_polyanna Mom4775 ben de ümitliyim, bir anda konuşacak inşallah. Bir müddet daha bekleyip terapiste gitmeyi düşünüyorum. İnşallah gerek kalmaz.
Mom4775 Safet0311 erkek çocuklar genelde öyle oluyor. Yeğenlerimden biliyorum ablam doktor doktor gezdi konuşmuyor diye. Şimdi her şeyi konuşuyor 5 yaşında.
Mom4775 Mom091 yerim onu maaşallah fıstığa 🧿💕 benimki de bi birleştirse artıkkk heyecanla bekliyorum 😬 her söylediğimi tekrar ediyor en saçma şeyi bile şok oluyorum bayağı da net söylüyor. Ama bir türlü cümleler gelmiyor 😂
GokturkAlp Mom4775 Acele etme 24. aya doğru açılır. Eğer kelime dağarcığı varsa şuan 21-22. aylarda yavaş yavaş birleştirmeye başlıyor.
Mom4775 GokturkAlp çok fazla çok ilginç hayvanları nesneleri biliyor ve net şekilde söylüyor. Şaşırıyorum. Heyecanla bekliyorum birleştirmesini🙏🏼
Mom4775 Mom091 çok teşekkürler 💛 nasıl oluyor peki mesela önce atıyorum bunu ver diyor sonra hemen, anne bunu ver mi diyor bir anda🙈
Mom091 Mom4775 anlamıyorsunuz ki. Bir bakıyorsunuz 3-4 kelimelik cümleler söylüyor. Acıktım, makarna yicem gibi mesela. Uykum yok, uyumicam gibi. Ne ara öğrendi de söyledi hiç bilmiyorum. Gece demiyordu sabah demeye başladı☺️
Mom4775 Annesirintugceuzun ah canım beni o paklar yarın alayım sabah öğlen akşam,bu gidişle migrene çevirir nasılsa 😂