Duce28 BeautifulMother1 kesinlikle . 👍İlk yaş gününde birde süslemiştim onu hala süslü duruyordu düne kadar 😅
Ozge-omer BeautifulMother1 ben sunny baby kullanıyorum e bebekten aldım çok memnunum asansörlü istenilen yüksekliğe ayarlanıyor ön tabakası çıkıyor normal sandalye olarak da kullanılıyor 😊 fiyatı 349 TL di
BeautifulMother1 Duce28 merhaba bu gün şok markete gittim ve mama sandalyesini aldım 55 TL ye eşim yarın getırecek insAllah memnun kalırım 🙂 sizinlede paylaşmak istedim ❤️
Duce28 BeautifulMother1 Merhabaa 😊 Güle güle ve en güzel günlerinizde kullanın inşaAllah 🤲🌹 Çok sevindim sizin adınıza 🤗 Birşey soracağım reklamlarda gördüm bende sanki alçak gibi boyu nasıl acaba gelince söyler misiniz ? Bende yeğenime alayım 😊
BeautifulMother1 Duce28 merhaba mama sandalyesini açtık kurulumu yaptı eşim yemek masası ile aynı çok rahat oldu iyi ki almışım 😊
Duce28 BeautifulMother1 Hayırlı sabahlar arkadaşım . Yeni günde herşey gönlünüzce olsun inşaAllah 🤲🌹 Rabbim kimin gönlünde ne Duası varsa ona yaşamayı nasip etsin AMİNN 🤲🌹
Duce28 BeautifulMother1 Merhaba , Ahh çok sevindim güle güle kullanın inşaAllah . Ama mutlaka minderini temin edin 😊
17112020 BeautifulMother1 nasil yani magazaya mi almadilar?? Ne sacma.. bebegi birakip nasil cikicam acaba yakinim yoksa
17112020 Sok a gelen ürün e bebekteki 80 tl olanla ayni..bn de 5 sene once almistim marketten…tepe tepe kullandim ve ihtiyaç sahibine verdim.. fiyati da harika.