Duce28 BeautifulMother1 Kızım 6 aylıkken almıştım . 2,5 yaşında hala kullanıyorum Baby plus ürünleri çok kaliteli . Nihayetinde yemek yedirip kaldırıyoruz . Çokça işimi görüyor. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz 🌹
Hilalse BeautifulMother1 baby plus mama mia kullanıyoruz düşme tehlikesi 0 bebeğimde seviyor oyalanıyor önüne oyuncak koyunca ayak kısmı katlanabilir sırtı tamamen yatırılıyor masa tepsisi çıkıyor makinede yıkanabilir koltuk minderi iyi falan kullanışlı yani ben memnunum
Ozge-omer BeautifulMother1 ben sunny baby kullanıyorum e bebekten aldım çok memnunum asansörlü istenilen yüksekliğe ayarlanıyor ön tabakası çıkıyor normal sandalye olarak da kullanılıyor 😊 fiyatı 349 TL di
BeautifulMother1 Duce28 hangi modelini kullanıyorsunuz bugün gittik ama içeriye almadılar bebeğimiz yanımızda olduğu için
Duce28 BeautifulMother1 https://www.e-bebek.com/baby-plus-diny-oyuncakli-ayakli-bebek-mama-sandalyesi-p-byp-564789/ Bu canim 😊
17112020 BeautifulMother1 nasil yani magazaya mi almadilar?? Ne sacma.. bebegi birakip nasil cikicam acaba yakinim yoksa
Duce28 BeautifulMother1 Gayette memnunum . O kadar yüksek fiyatlara gerek duymadım . Sonuçta amaç belli ve gayet Fazlasıyla iş görüyor . Minderinide aldım . Çok kullanışlı bir ürün 😊
Duce28 BeautifulMother1 kesinlikle . 👍İlk yaş gününde birde süslemiştim onu hala süslü duruyordu düne kadar 😅