Htcsnc Bende memnunum şuan haritalamayı tam beceremedim, bugün bütün odaların kapısımı açtm başlattım, süpürüp sildi. Yatak odasında yarıda kaldı, şarja gitti sonra devam edecek sanırım. Haritalamayı nasıl kaydedeceğim ? Haritalama yönetimi kısmı varya orası %0 hala. Şarjdan sonra kalan yere gidicek komple bitircek ondan sonra nasıl kaydedicem haritayı ? Bilginiz varmı ?