Arkadaşlar benim robot süpürgem bugün geldi, gayet beğendim ama haritlaamayı falan yapamadım, bana birisi detaylı açıklayabilir mi ? Bide şarjı öabuk bitiyor, evi tanıyor oyüzden mi ? Son olarakta şarjı %80 e gelince otamatik temizliğie başlıyor, onu nasıl durdurucam ?
melodi25
Leylamoms