Adababy Hep öyle olur zaten benimde kaynanamlar hiç anlayışlı değiller çocuk 20 günlükken yoğun bakımdan çıktı enfeksiyondan yatmasına rağmen çocuğu elinden yüzünden öptüler hep ikaz etmeme rağmen birde köyde oturuyorlar o dönem köy karantinaya alınma durumunda olmasına rağmen geldiler o kadar kovitli kişi ile temas ettiler sonra çocuğum tekrardan idrar yollarından enfeksiyon kaptıda onun siniriyle kızdım ama dinleyen kim ne çektiğimizi biz biliyoruz onlara ne varki 😒 onların yüzünden çocuğumuzdan biz ayrı kalıyoruz yazık günah yani halende gelen giden hiç bitmez