Kızlar selam happy momdan geliyorjm 10 günlük bebeğim var.
bu gece uyandığımda inliyodu ateşi 38.3 derece halsizliği vardı uyanmıyodu bi türlü hemen hastaneye götürdük kan falan verdik sonuçları bekliyoruz varmı başına gelen doktpr enfeksiyon olabilir dedi susuz kalmış olabilir dedi anne sütünden yeteri suyu alamamış olabilir dedi dün saat öğlenden sonra 4 den sonra böyle oldu ama uyanmıyodu ama emiyodu yinede gece emmemeye başladı normalde kendi uyanır emerdi