Nefes Annem 4 sezeryan olmuş tek izi var bende 4 5 çocuk istiyorum ilki sezeryan oldu diğerlerini de ayrı ayrı keserlerse yandık valla
3melek1anne 3 üde sezeryan ilkini çok aşağıdan yapmışlar ikinciyi aynı yerden yapmışlar yamuk lazer yapmışlar üçüncüde çok affedersiniz her şeyimi dikeceklermiş nerdeyse o derece aşağıdan hala ağrım olur arada doktorun tecrübesine bağlı doktor iyiyse tek çizgi oluyor adam gibi oluyor benim gibi şakağına denk gelirseniz böyle oluyor ay kusura bakmayın çok doluyum bu konuda da 😂
Cimcimelerinnnesi Eysfts bende ikinci sezeryanimi oldum aynı yerden kesmiş doktorum . Toparlanma süresi ilkine gore daha cabuk oldu benim. Cunku neler yapmam gerektiği hakkında daha bilgimi olduğun icin cabuk toparlandım allaha sukur
Icot Eysfts ebrulim29 un açıkladığı gibi 😊 anlatmak istediğim oydu. Aynı yerden açıyor eski dikiş belli olacaksa içeri alıyor onu tek dikiş gibi oluyor.
DuyguYldz Eysfts aynı yer değildir bence dikerken katladiklari birleştirdikleri için eski yer gözükmüyor olabilir çünkü benim bir bölümü gözüküyor eski dikis yerinin bir bölümü gözükmüyor doktoruna sor bakalım ne diyecek
DuyguYldz Eysfts sezeryan da bildiğim kadarıyla 3 kez doğum hakkı var ben mi yanlış biliyorum ama cevremdekilerden duyduğum hatta bir tanıdığıma doktoru 3. Doğumdan sonra bir daha hamile kalmamasını soylemisti
ZeynepAdam DuyguYldz bende 3 diye biliyorum oda maksimum benim esim sakasina 5 istiyorum derdi sezaryen olacagimi duyunca tuh 3 te kaldik demisti 😁
DuyguYldz ZeynepAdam ben ameliyat olmuştum sezeryan gibi doktor doğumda karın ve rahim ici çok hastalığa başka doğum yapamazsın dedi odaya çıktığımda eşime söyledim tuhh desene gitti bizim futbol takımı diyor hepsi mi aynı bacım bunların 😂😂
ZeynepAdam DuyguYldz ay kesinlikle oyleler sanirsam aman Allah evlatlwrimiza saglik versin bunlar hayirli olsun yeter bizlere :)
Albertosss Zeyk yok canım hiç anlamadım bile ameliyat tan sonraki gün artık agrı kesicilerin etkisi gidiyor ya içerisi yanıyor ara ara o kadar
Zeyk Eysfts ben suan ikinci bebeğime hamileyim doktor sordum aynı yeri mi kesiyorsunuz diye evet kesi aynı yer ama iç dikişlerin yeri farklı oluyor dedi