Eysfts Mrb arkadaslar ikinci sezeryanimi oldum ayni yeri kesmemisler galiba ilk sezeryanimin izi var gibi hafiften basina gelen varmi
KuzeyiinAnnesii Eysfts benim bildiğim aynı yerden kesilmiyor zaten canım annem de iki sezaryan izi var kardeşimle bana ait olan annemde görmüşdüm
Sltn Eysfts bildiğim kadarıyla aynı yerden kesilmiyor ilk yerinden altından ya da üstünden kesiyorlar.
DuyguYldz Eysfts çok az üstünden veya altından kesiyorlar hemen aynı yeri kesmiyorlar zarar gelmesin diye
ebrulim29 Eysfts Doktorun yapış teknigine bağlı ben ameliyathane hemşiresiyim bizim doktorlarımız ayni yerden kesiyo bazen iz cok belirginse eski sezeryan dikisini aliyo iki iz olmasin diye
Icot Eysfts ebrulim29 un açıkladığı gibi 😊 anlatmak istediğim oydu. Aynı yerden açıyor eski dikiş belli olacaksa içeri alıyor onu tek dikiş gibi oluyor.
Eysfts tgc ilk sezeryan cok belli degil zaten isik tuttum öyle baktım cok dikkatli bakinca belli elimle buzusturunce anladim hatta dikis izi büzüşünce çıkıyor
Karakiz Eysfts bnmde 2. Sezeryanla dogum yaptm eski dikisin ustunden kesmisler agri cok oluyo 2.de hmn kendime gelemedimm
Eysfts Karakiz uc dort bes dogum yapanlar göğsüne kadar kesilir o zaman cok sacma geldi bna ve cok korktum ayni yeri kesmemisler simdi iki dikis de sizliyor
Icot Eysfts ikinci dikiş bir öncekinin olduğu yerden olarak o dikişi kapatıyor üçüncü dikiş ayrı oluyormuş. Ablama dr öyle söylemiş 3. Sezaryeni oldu sorayım bakalım öyle mi yapmış.
MayneymisAltintop Benimde 2. Sezeryanım aynı yerden kesmişler dümdüzde yapışmış hemen iyileşti çok şükür
DuyguYldz Eysfts sezeryan da bildiğim kadarıyla 3 kez doğum hakkı var ben mi yanlış biliyorum ama cevremdekilerden duyduğum hatta bir tanıdığıma doktoru 3. Doğumdan sonra bir daha hamile kalmamasını soylemisti
DuyguYldz Eysfts aynı yer değildir bence dikerken katladiklari birleştirdikleri için eski yer gözükmüyor olabilir çünkü benim bir bölümü gözüküyor eski dikis yerinin bir bölümü gözükmüyor doktoruna sor bakalım ne diyecek