Damlapilatin2020 hayır tabiki mamayı zehir olarak görmüyorum doktor tavsiyesiyle iki mama aldık ikisinde de hastanelik olduk o hastanede neler yaşadığımı ben biliyorum, o yüzden ek Gıdaya başladık ek gıdada bile alerjisi çıkan ürünler var bir tane de değil, sütümle doyurmaya zaten mecburum adı üstünde ek gıda, yavrum açlıktan doymamaktan uyumuyor mama yiyemiyo yese zaten vericem 3 aydır doymadığı için kilo alamıyor aç yatıyor benim vicdan azabım bana yetiyor o yüzden mecburum sütümün artmasına, çocuğum iki mamayı kustıktan sonra da başka başka mamalar alıp onu perişan edemem süt alerjisi var yoksa oturup çocuğumun açlıktan ağlamasını izlemezdim