Aysenur11 Rainmistik evet gösterdik bin şükür ki kemiklerinde bi sıkıntı yada kalca cikigi yokmus ½ cm lik kisalik var dediler ileride duzele bilirmis oylede kalabilirmis 6 ay bekleyelim dediler
Aysenur11 ipekk05 merhaba hala ayni cok az bir fark var belli belirsiz. Onumuzdeki ay tekrar goturecegiz bakalim ne olacak 🤷♀️
ipekk05 Aysenur11 peki yürümeye başladımı acaba yürürken topallama vs oluyomu ve aynı fark kolundada varmı
Aysenur11 ipekk05 yürüyor oglum simdi 1 bucuk yasinda topallama falan yok sukur hersey normal simdilik kollarida esit.
Irmakprensesinannesi Aysenur11 istanbuldaysan prof muharrem inan çocuk ortopedist sağlamdır git gotur turkiyede sayılı ortopedistlerden
Aysenur11 Irmakprensesinannesi Malesef hollandadayim ben ama duzelme olmazsa giderim. Tesekkur ederim🌸
ipekk05 Aysenur11 bizim sağ taraftaki kol ve bacak uzunluklarda sıkıntı yokda sol tarafa göre bir tık etli duruyo çocuk doktorumuz önemsemedi ama merak ettim bende ya