Tuba Seraay İki çocuğum var ama dünyanın halini görünce üzülüyorum.. ne çocukluğunu yaşıyabiliyorlar ne sosyalleşebiliyorlar🙇🏼♀️ hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
3children1mom Seraay 3 diyorum çünkü bende e tane 😂 siz bana bakmayın atalar ne demiş 1 çocuk az 2 cocuk fazla🤣😂
emreaysel Seraay kardeş o kadar güzel bir duygu ki; Allahım kimseye kardeşinin vefatını göstermesin. Rabbim kaç tane verirse kabulüm, ister bir ister 10 … Sağlığım yerinde olsun ben bakarım 🤲🏻 Maddiyat? UMRUMDA DEĞİL.
Lilav21 Seraay bu konuda duygu oldu 🥰 4 aylık kızım var yaşadığım yaşayabileceğim en güzel duyguları tattırıyor bana ❤️
Zeynepalya_ve_annesi Seraay 4 tane var ve 2019 agustosta fabrikamız iflas ettiği için rahime kilit vurdurduk evlatlarımıza sağlıklı huzurlu bir ömür versin allahım inşallahh 🙏🏻 İyi insanlarla karşılaştırsın
HonKiPonKiDoNiNo 1 Çocukla defteri kapadim, 35 yaştan sonra Huni takip gezemem valla 🙈 ama yasim 30 un altinda olsaydi 2.ciyi yapardim..