Borasmomy 1yaramazannesi o zaman 5er dakika biraz başlayabilirsin canım ama büyüdükçe tehlikeli olacaktır çok dikkatli olmalısın ☺️
1yaramazannesi Borasmomy 6 ay olunca başlamayı düşünüyorum zahiren şuan bana da biraz erken gibi geldi
Ata0905 1yaramazannesi ilk oğlum çok sevmişti. İkincisi pek sevmedi . Ama evim küçük şimdi pek gezemedi açıkçası.
1yaramazannesi Ata0905 benim evimde çok geniş sayılmaz açıkçası ama zaten 2 aya taşıncaz ozamana daha çok binmeye başlar rahat olur diye düşünüyorum
Ata0905 1yaramazannesi yani şöyle uzun koridorda boylu boyunca gezmeyince yurutecin tadı olmaz ne bileyim 😁
Aysgl0107 1yaramazannesi 6 aylıkken koydum şuan 7 ay 15 günlük kendi kendine kolaylıkla sürüyor hâtta oturma odasından çıkıp yanıma bile geliyor mutfağa😍
Aysukk 1yaramazannesi ben 7.5 da denedim sürekli ağlama atakları oldu ara ara hepte yürütece koydugum günler oldu raslantımı yoksa yurutec yumurtalıklarına sancımı yaptı bilyorum aslında 10 dk falan koymustum yinede artık koymuyorum