1yaramazannesi Türkiye’de yürüteç kullanan annelerin yüzdesi %75.4. Yani bunların arasında erkek çocuğu olanlarda var elbet o zaman çoğu erkek bebekte testis sorunu olması gerekir. Her şeyin fazlası zarardır ama bebeğimizi en iyi biz bilir biz takip ederiz. Bende zararlı olduğunu düşünüyorum ama hediye geldi bende hadi biraz kullaniyim dedim sonra çocukta sevdi istediği yere sürüyor kendi egemenliğinde keşfediyor evi, benim kontrolüm altında çok fazla olmadan izin veriyorum bı yandan kendi işimide yapıyorum. Yüzde yüz kesin zararlıdır diye birşey yok.