Drnk düzene alıştırmalısınız,oğlum 17 aylık ,5.6. Aya kadar düzeni oturtamadım ama ondan beridir fix uyuma saatimiz 9,takıntılıyım uyku düzeninde ve bence cok önemli,bünyesi alıştıkça zaten dengeliyor kendisini,bazen gün içerisinde ki uykusunu fazla kaçırınca 1 saat rötarlı yatabiliyor ama ertesi gün hemen ipleri elime alıyorum yine aynı saatinde yatırıyorum.