Drnk Allah aşkına bi benimkimi uyumuyor yemiyor hiç bi temel ihtiyaclrı karsılayamıyoruz hersey zorla vallahi tükendim artık sinirleniyorum bagırıyorum sonra oturup aglıyorum yatsa bile saat başı kalkıyor 1 yaşında şuan ne zaman biter bu sorunlar
Mom28 Drnk heo 9,10 arası uyurdu 2 buçuk yaşından sonra bizle yatıyordu ama artık 11 de zorda olsa yatiiryorum düzensizlik kötü ya
Julijuli Drnk benimki hiç 9 da yatmadı hep 12 1 de yatıyor.14 aylık hep uykuları düzensiz ama bir haftadır iyi uyuyor.14.ayda siz de biraz rahatlarsınız bence dişleri geliyordur.
Summerismom Drnk benim kızımda 13 aylık. 9da yatıyor ama yarım saat sonra kalkar uyumaz bi daha da. Şu anda zorla uyutmaya çalışıyorum. Uykusu var uyumuyor. Sürekli mız mız. Kucak istiyor. Bende sizin gibiyim. İstemeden bağırıyorum ama tükentim. Ne kendime vakit ayırabiliyorum ne doğru düzgün birşey yiyip içebilyorum. Yaptığım hiç bir yemeği yemiyor. Kafayı yicem bende. Emmek için sürekli uyanır bir de geceleri.
Drnk Mom28 ya o yaşta da bitmiyor vallahi şu uyku sorını yüzünden cıldırıcam yemek yememesi de ayrı bi dert tek cocukla kalcam heralde
Drnk sehribannn kız inan ki 10 da zar zor yatırdık binbir uğrasla 1 bucıl saat içinde 2 kere kalktı ya şaka gibi
Mom28 Drnk benimki 9 da yatardı evet ama gece 367478733577b defa kalkardı 🤯ama büyüdükçe düzeldi şimdi de kalkar ama sütü baş ucunda içer uyur yemek konusunda cokk ağladım iştahsız yemiyor die çok şükür oda düzeliyor gibi sende merak etme düzelir 🙏
elmalikurabiye Summerismom yasinda gece emzirmesini birakmak gerekiyor. Bunu kesince deliksiz uyudugunu goreceksiniz.
Julijuli Drnk geçecek büyüyecek böyle düşünelim .bizim altüst azı çıktı rahatladı bu hafta. darısı başınıza.
Kagansmother Drnk kim 9 yatiyor bacım saat başı nöbette gibiyim yemin ederim hiç tasalanma burda cok fazla kader arkadasin var
Drnk Mom28 şimdi ne kadarlık oldu valla moral oldu sagol 3 yasında hala uyumuyo diyenleri görünce kahroluyorum
menekse2401 Drnk benim kızım da aynı, 4. ayından beri saat başı hatta atak dönemlerinde 15 dakikada bir uyanır, gece 11’den önce asla uyumaz😢 ne yapsam olmadı, her bebek farklı🤷🏼♀️ yalnız değilsiniz🌸
Drnk menekse2401 valla bi bu forumda böyle yalnız olmadıgımı görüyorum cevremdeki insanlara sorsan hepsinin cocugu 9 da yatıyo sabaha kadar da kalkmıyo benim cocugum marslıymış gibi davranıyolar
Summerismom Drnk bende kesmeyi düşündüm geçen hafta ama virüs varken cesaret edemiyorum. Ne eşimde duruyor ne annemde. Mutfağa gitsem ağlıyor. Bunaldım.
KeremTalha_4153 Drnk yanlız değilsin merak etme bende varım😊😉 bizde aynı durum gece uykuya geçmesi zor uyutması zor saat başı kalkması daha bir zor .. hele birde gece vardiyasında 0 falan yatırdım gece 3 de kalkması da cabası. Kalkıp oturuyoz sabaha kadar 😕
Drnk KeremTalha_4153 odasından cıkartoyomusun ben cıkartmıyorum artık sesime eşim kalkıyo gecenin bi yarısı
menekse2401 Drnk çevreyi duymayın hiç, sülalede tekmiş benim bebeğim de, maşallah herkes uyuyan çocuk büyütmüş.. gece hep ayaktayız dediğimde bana da uzaylı muamelesi yapıyorlar ama alıştım
KeremTalha_4153 Drnk valla mecbur çıkartıyom. Biz eşimle yatak ayırmadık hiç . Eşim vardiyeli çalısıyor mecbur kalkıyorum. Ama tabiki önce ugraşıyom ayılmıyorsa sallıyom olmadı ayağıma alıyom. Ama yok durmuyorsa mecbur kalkıyoruz. Sakinleştirip salonda ayaklarıma alıyom
Julijuli Drnk 14 aylık ablası bir hafta oldu sag alt azı çıktı bide tam üstündeki diş ikisi aynı anda çıktı