Lavantakokusu Gece uykusuna gecirdim ama öksürük uyumasinA izin vermiyor surekli yutkunuyor gündüz 1 defa bile öksürmuyor neden kizimin neyi var acaba tecrübesi bi bilgisi olan yardimci olup yazsa cok sevinirim ateside yok 16aylik
Lavantakokusu Lavantakokusu yanimda öksürük şurubu da yok uyuyamıyor sallamaktan bacaklarım koptu bide 6aylik hamileyim😣
Fitifiti Lavantakokusu Neden sanmıyorsunuz,reflü belirtilerini ve neden olduğunu biliyor musunuz? Uykuya ilk geçtiği zamanlar olan öksürük reflüden,gece yarısı olan öksürük alerjiden olurmuş.Gün içinde yediklerine dikkat edip,bir gözden geçirin isterseniz.
Alpyas Lavantakokusu burnunu serum fizyolojikle temizleyin hafif başını yüksekte yatırın ve odasını nemli tutun boğaz kuruluğu yapabilir odanın nemsizliği
Lavantakokusu Alpyas hic aklima gelmedi cok sag olun fisfisli serumu vardi belki iyi gelir en son 3aylikken kullnamistim birsey olmaz degilmi kullnasam
Nurdem0433 Lavantakokusu yastık deneyin yükseltin kullanıyorsanız umarım geçer ama bir dr görse daha iyi
Lavantakokusu Nurdem0433 sabah olsun mutlaka goturcem hala oksuruyor bebegm ilk defa oksuruyor icim parcalaniyor o oksurunce
Pelo16 Benim aklıma direkt geniz akıntısı geldi. Yatınca öksürtür. Yutkunur da akıntıdan dolayı. Yani bende öyle oluyor. Gıcık şeklinde öksürüyorum.
Lavantakokusu Pelo16 bende bu iki gecedir uzandigimda surekli yutkunmaya calisiyirum balgam var galiba bende kzim yutamadıgi icin belki onda okusurkte yapmis olabilir
Niloss Lavantakokusu sadece yattığında oluyorsa genzine gidiyorduk burun akıntısı. Bizde de aynısı oldu doktora gittik ciğerlerinde bişey yok dedi. Sizin de öyledir endişelenme canım
Mom28 Lavantakokusu oda nemsiz büyük ihtimal ondan dolayı 🙏 peteklerin üstüne ıslak havlu koyun yada bir kaba su koyup üstüne koyun 🙏reflü varsa daha çok belirti verir öksürük tek değil belirti ama biz bile öksürüyoruz havasız odada
Alpyas Lavantakokusu aslında hasta olmasına gerek yok sık sık burun temizliği yapmalısınız illa pislik oluyor kendinizden pay biçin gün içerisinde yukıyoruz sonuçta burnumuzu ben damla şeklinde olanı bi kaç damla damlatıp çekiyorum fıs fıs hakkında bilgim yok malesef