Semaylmz18 Dogan5050 bizde slepy kullanıyoruz sadece bir beden büyük almalısın kalıplar dar biz o şekilde yapıyoruz bir sorun olmuyor
Sandall_ Dogan5050 sleepy beş numara kullanıyorum kilot bez oğlum.bir yaşında ben memnunum yani tasma her bezde olur
KeremTalha_4153 Dogan5050 bende slepy kullanıyorum. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Numarası küçük olduğu için taşıyordur. Erkek bebeklerde kıza nazaran bir numara büyük kullanılır. Dar bez bebeğin çekirdeklerinin yukarı çıkmasına sebep oluyor.
CemreKerem35 Dogan5050 Prima kullandım ama hiç 1 numara bez almadım ben direkt 2 numaradan başladım 3 6 kg idi sanırım
Ahmetaslanannesi Dogan5050 sleepy zaten küçük bedenli nasol 1 numara ben 2 kullanıyorum hatta şu an 3 e geçtim
Kagansmother Dogan5050 hepsini denedim butun markalari molfixte karar kıldım kucukte gelse sonlara doğru taşırmadi
iremyvz Dogan5050 5 kilo prima kullanıyorum bugün 2 numaraya geçtim kesinlikle sızma tasma yapmıyor 😊
Hazall_emir Dogan5050 malesef canım sorma bizide epey zorluyor artık 1 yaşında değiştirmeyi düşünüyorum