Arkadaşlar erkek bebeğinize hangi marka bez kullanıyorsunuz ve memnunsunuz? Benim bebeğim 4,5 kilo slepy 1 numara kullanıyorum büyük tuvaletini yaptığında kenarlardan taşma yapıyo sürekli üst değişiyorum😒 Hangi markaları önerirsiniz sızma taşma yapmayan