Melek232020 Zeynepkfa Bizim dördüncü ayda yara olmuştu çok kötü iltihabını akıttı sonra düzeldi çok şükür.🤲🏻Ama illa o kadar kötü bir duruma gelmesine gerek yoktur bencede doktorunuza sorarsanız daha iyi bilgilendirir.🌸
Melek232020 Cinarimm5 Evet canım doktora göstermiştik iltihaplı gibi görünüyordu çünkü. Doktor tutmuştur ondan demişti. Hiç ellemeyin birşey sürmeyin demişti zamanla kendiliğinden geçti.🌸
Lalande Zeynepkfa bu verem aşısının tutup tutmamasını anlamıyorum zaten vücuda giriyor mu giriyor yoğurt mu bu tutsun