Şöyle bir bilgiye rastaladım hanımlar,
Aşı yerinde iz olmaması aşının tutmadığını göstermez, aşı izi olmasa da aşı tutmuş olabilir. Ancak bazen aşı yerinde iz olmaz. Bu durumda aşı tutmamış olabilir. Gerekirse PPD testi yapılarak kontrol edilmeli, gerekirse aşı tekrarlanmalıdır.