Flashtv ben arpa şehriye pilavı ve erişte yapıyorum canım tereyağve azıcık zeytinyağıyla kavurup su ekle biraz pişir yoğurtla karıştır ver hem kolay yutuyor hem lezzetli oluyor bence 😌Erişte annem yapmıştı inçe, birazda çatalla bölüyorum daha kolay yiyebiliyor☺️ kıyma ve karnabaharı az soğanla kavur su koyup biraz arpa şehriye koy oda lezzetli ve doyurucu ❤️ Nane de koyabilirsin biraz ☺️