merveguliz bizde salı günü olduk vefem aşısı doktor 1 yaşına kadar calpol önermiyorum dedi fitil verdi 6 saatte bir duruma girr yarım atrsin dedi salı günü saat 5 gibi basın sicaklamaya başladı ,alnı ilikti olctugumde 37.8 di attm fitil oda uyku yapıyormuş bir guzel de uyudu Çarşamba günü öğlen saatinde yine 37.9 su yine yarım fıtıl verdim uyudu bir güzel ,2 aylık canlar bunlar.ilac kolik olcaklarsa ne yaparsak yapalım olcaklar zaten günah çocuğa brsey vermeden de olmaz çok huzursuz oluyorlar sonra fitiller sayesinde hafif atlattık çok şükür.fitilde bebekler için 1 tane varmış zaten