birkediannesi hayır canım 1 yaş aşısında zaten 3 farklı aşı yapılıyor her biri birer doz. Biz 2 adı yaptırdık çünkü şu çiçeği yoktu onu gelince yapacaklar.
Şunu da araştırdım. Su çiçeği kol bacak farketmez iksini de vuralabiliyor.
KKK aşısı kol.
Kpa aşısı uyluktan vuruluyor.