Sblyvz Bugün 1 yaş aşımız vardı. Su çiçeği yapılmadı aşı hala gelmemiş. Bir bacak bir koldan yaptı hemşire. Sağ kol mu sol kol mu diye sordum farketmez dedi bacak içinde aynısını söyledi. Sizlerin nasıl yapıldı?
Emine52 Sblyvz bende yaptrdm canm ama iki bacakdan yapti bizimkini su cicegi asisi yoktu o yuzden onu yapmadi sanirim oda koldan olacakdi
Dmt-01 Sblyvz koldan yapılan su çiçeği değil miymiş ben o su çiçeği sanıyodum bizimde sağ sol farketmez demişti
Myc Kol ya da bacak olması farketmez kasa yapılıyor. Çocuğun zayıf ya da kilolu olmasına bağlı olarak hemşire karar verebilir.
Dmt-01 Sblyvz aynen bizim hepsi uapıldı eksik aşımız yok zaten yaparkende ebemiz şanslısınız çok az sayıda geldi aşı dedi
birkediannesi Sblyvz ben daha 1 yaş aşısı yaptırmadım ama bende size birşey sorayım doktorumuz bize 9. Ayda aşı yapmayacağız artık değişti oda 1 yaşta yapılıyor dedi e ozaman biz şimdi 4 aşımı olacağız ya kafam çok karışık bu konuda
Cigdemino birkediannesi Yok canım. 9 ayda olan aşı saf kızamıkcıktı. Salgın oluşunca sonradan eklenmişti zaten ve covid dolayısıyla aşı zincirleri etkilendiğinden sekteye uğradı. 1 yaştaki aşıların içinde de kızamık aşısı var. O nedenle bir kaybı olmuyor Yanii yine 3 aşı olmuş olacak 1 yasında ve içinde de kızamık aşısı var zaten
Sblyvz birkediannesi benim bildiğim KKK aşısı 9.ayda yapanlar var 2.doz da 12 ayda yapılıyor yani 2 doz. Kızamık vakaları çok görülmüş bu yüzden 9. Ayda yapanlar var. Bizim hemşire de bana yapmayacağım kampanyalı aşı zaten 12 ayda yapacağız dedi
Cigdemino Sblyvz bacak veya kol olması aşıyı vuranla alakalı. Biz aşılarımızı kontrole gittiğimiz doktorumuzda yaptırdık hepsini bacaktan oldu. Şansımıza su çiçeği de gelmişti hepsini olmuş olduk🌸
Sblyvz Cigdemino bana 1 ay sonra bizi arayıp aşının gelip gelmediğini sorun dediler. Şanslısınız gerçekten. Ben çok huzursuzum herşey zamanında iyidir🙄
birkediannesi Sblyvz yani 2 doz uyguluyorlar öyle mi 1 aşıda. Ya ağır gelmiyor mu sizde bir sorun oldu mu acaba
Cigdemino Sblyvz Bizim de sağlık ocağındaki ebemiz aradığında su çiçeği bir ay sonra dedi. Ama Biz doktorumuzu arayıp sorduk o buldu aşıyı öyle olduk. Gerçekten iyi oldu çünkü diğer ay menenjit aşılarımız var. Su çiçeği de aradan çıkmış oldu
miniktavsanim Sblyvz bir kol bir bacak ama su çiçeği daha yok olmadı geldiğinde haber veririz dediler bakalım artk