Deletedmom5151 canım içini ferah tut kimseyle kendini kıyaslama o senin bebeğin sana özel kendine özel biz 2 ay 23 günlük olduk bi arkadaşım bebeğinin 30 cc zor içtiğini söylüyo benim oğlum 120 cc bi anda gömüyo , küçükkende öyleydi o yüzden her çocuk kendine özel oluyo . 1.si sen sütün artsın için elinden geleni yapıyomuşsun zaten bol bol sütünü sağmanıda tavsiye ederim o da arttırmada çok etkili gerekirse her emzirmeden sonra boşalt onlar sürekli yenilenip doluyo zaten . 2. Olarak ben nerdeyse 2 ay tadına vararak emziremedim göğüs ucumun acımasından mastit oldum kaç defa lansinoh sürdüm ettim ama bende çok bi etkisi olmadı eğer senin göğüs acında süt kanal tıkanıklığına bağlıysa bunuda göğsünü kontrol edip sert kitle eline gelip gelmemesinden ayırt edebilirsin , hemen doktoruna git beni antibiyotik rahatlatmıştı. Mama konusundada bende sarılık olmasın diye verdim ama zamanla sütün artıyo ve mamaya ihtiyaç kalmıyo ben bi kutudan sonra bidaha almadım , hiç sıkma canını herşey zamanla oturur, sevgiler 😊