Deletedmom5151 Oğlum 19 günlük oldu şükür 11 gün kuvezde kaldı 8 gün solunum sıkıntısından 3 gün sarılıktan mama yedi orda anne sutu de götürdük ilk zamanlar ama biberonla vermişler alışmış emzirmedim doğurunca solunum sıkıntısı yüzünden hastaneden çıkardık getirdik 3 gün bizde kaldı ac koymuşum çocuğu anne sutu yetmemiş geri kuveze almışlardı zor bi süreç geçirdik ve dedik tek iyi olsun mama yesin şimdi de mamayı azalttim diyorum sürekli emziriyorum doyuyordu bilmiyorum ama mamayı tamamen kesemem yavrum alışmış yani ve hemşireler maşallah bebeğin yemeyi seven bi bebek diyordu millete göre mama öcü ne yapım yani elimden gelen bisey yok sütüm böyle fışkırmıyor rezene içiyorum bulgur yiyorum sık sık emzirmeye çalışıyorum oğlumu emzirip yatırıyorum geri hemen uyanıyor mama yiyor 2 3 saat kalkmıyor ve ben çok üzülüyorum oğluma yetersiz geliyorum sanki ac koyuyorum gibi benim bebeğim 30 cc ile doymuyor yani 60 veriyorum bazen 90 aliyor millet o çocuğa çok fazla diyor ama görüyorum yani açken beni parçalıyor doğunca ses soluk kesiliyor bilmiyorum ben ne yapacam tekim ailem falan gittiler oğlumun herseyini anladım ama besleme konusunu bi türlü kavrayamadım yardımcı olan herkesten Allah razı olsun🙏
Deletedmom412 Deletedmom5151 düşünmeyin böyle siz herşeye rağmen emzirin. Mama vermek kötü birşey değil süt te her zaman olacak değil 🤷🏻 bebeğiniz küçük henüz lohusasınız onun da psikolojisi vardır tabi. 30-40 cc verin. 90 gerçekten çok fazla
Hazal22 Deletedmom5151 19 günlük bebek için 90 cok fazla canım.benim ki de maşallah toplu ve yemeyi cok seviyor ama biz 3 aylıkken 90 veriyorduk.bende hep sütümün yetmediğini düşündüm mama verdim sonra boş boş dahi emzirdim hiç süt gelmediği zamanları bilirim genede emzirdim sonra zamanla sütüm artmaya başladı şimdi 4aylıgız 25 gün oldu hiç mama yemiyoruz sadece anne sütü.ayrıca mama da alabilir doymuyosa öcü değil herkesin dediği gibi
Hsynsedefcbn Deletedmom5151 daha çok yeni emzirmeyi bırakma biriksin sütün 2 saatte bir emzir gerekirse her ağladığında emzir gün içinde uzun uzun uyuyacak diye de bişey yok 40 i çıkana kadar kaç değişir çocuklar 40 dan sonra rahatlarsın icin ferah olsun sen güzel bi annesin en iyisini sen bilirsin çocuğun icin
Deletedmom324 Deletedmom5151 DOGA RUTKAY ı bilirsiniz. Ikız annesi oldu. Insta hesabı ; doarutkaykamal Lütfen 6. Postunu okuyun. Cok etkılendım. Link de bırakayım belkı acılır. https://www.instagram.com/p/Bt0Ji9nhwHx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=zlfb83iahbee
Deletedmom5151 Emziriyorum göğüslerim yara olmuş emerken ağlıyorum lansinoh falan kullanıyorum ben beslenme işini bilemedim sanırım bende isterdim yavrumu emzirmeyi doğar doğmaz mama vermemeyi ama nasip olmadi😞
Ayberen Deletedmom5151 Canım öncelikle üzülme niye üzülüyorsun ki.. öncelikle şükret sütün var belli ki hem süt hem mama gidebilirsin. Yapacağın ilk şey tereddutteysen doktoruna danış o en doğru şekilde yönlendirecektir. Benim sana tavsiyem sık sık emzir her emzirme sonrasında krem kullan göğsün için. Günde iki yada üç kez de mama ver 30 ar ml. Eğer bebeğinin doymadigini hissediyorsan tabi..Mama niye kötü olsun ki şükürler olsun mama anne sütüne yakın, ya o olmasaydı..
Deletedmom324 Deletedmom5151 ki ben hala meme + mama yapıyorum. Emiyor bırakıyor mama veriyorum 90cl. 5 aylıgız. Evet sadece anne sütü iyi olurdu ama iyi ki formul mama var.
Cagla Deletedmom5151 cnm bennim bebegmde 90 cc iciyordu ozamanlar doktor tavsiyesiyle üstelik kafama göre de vermedm. Benimkide doymak bilmiyo napiyim yeri göğü yıkıyor vermeynce. Simdi 2 aylik oldu 120 iciyor asagisini kabul etmiyor. Meme+mama gidiyorum. Ama saginca 50-60 cc anca cikiyor. Mama kötü degil. Sütün yoksa verceksn mecbur sen annesisin. Evet bizde isterdik sadece bizi emsin yetsin ama olmaynca olmuyor. Tek sagliklari yerinde olsunda mama yiyerek büyüsün. Sankii mama yiyen cocuklar büyümüyor. Ayni oluyor ikiside. Hic sıkma canini sen bunlari düşündüğüne göre iyi bi annesin❤️
Esdat Cagla merhaba canım benim de bebegim 32 günlük bende artık mama vermeye başlıcam bugünden itibaren meme mama olarak gidicem benim.2 göğsünden 100 ml süt çıkıyor ama yetmiyor doymuyor önceden doyuyordu ama artık doymuyor beni yicek neredeyse sen nasıl veriyorsun ona anne sutunu gece mı gündüz mu veya mamadan sonra mı ve nekadar lik mama veriyorsun ve mamayı nasıl hazirliyirsun yardımcı olursan çok sevinirim canım
denizyildizi Deletedmom5151 mama kötü birşey değil bebişler sağlıklı olsun karınları doysunlar☺️ Ben mutlu sana iştahlı bir bebek. Şakın yediğini azaltma ilk aylarda kilı alımı çok önemli sonra hareketlenecek diş falan zaten az alacak. Oğlum 10 günlükken mamaya başladık şuan 3 ay 26 günlük hala meme ve mama devam ediyor. 90 cc fazla değil bize Dr 1 aylık olana kadar 3 saatte 1 60-90cc arası içmesi gerektiğini söylemişti. Ama o kadar sütüm çıkmıyordu maksimum 50-60 oluyordu hala aynı. Şuan 3 saatte 1 120-150cc arası mama tüketiyor.
BerrinMercan Deletedmom5151 kaç saatte bir veriyorsun 90 cc çok fazla benimki emmiyor arada bir emiyor 3,5 aylığız 3 saatte bir 90 cc veriyorum buna rağmen 10 günde 600 gr almış eğer sık sık istiyorsa ölçüyü azalt 2 Satre bir ver 1 aylıkken 30 cc veriyordum
MayneymisAltintop Emzirme destek sistemini denediniz mi? Biras meşakkatli gibi ama birçok annenin fayda sağladığını okudum. Eğer çareleriniz tükendiyse bir deneyin. Ayrıca ma öcü değil. Ben sütüm yettigi halde sarılık için arada hala mama veriyorum
Ozgesen48 Deletedmom5151 merhabalar öncelikle.. geçmiş olsun ..şükür ki bebeğinizin sağlığı yerinde ve yanınızda artık çok şükür .. bebeğini besleme konusunda sıkıntı çekenlere facebook ta emzirme akademisi ni oneriyorum..dünden beri baya kişiye yazdım artık grubun reklamını yapıyorum sanacaklar 😊 ama üye olup derdinize çare olmalarına izin verin lütfen ..
Ozgesen48 Deletedmom5151 sütünüzü arttirabilir hatta mamayi da birakabilirsiniz kendinize ve bebeginize güvenin 😊🤗
sevimli61 Deletedmom5151 benim oğlum 3800 dü 5 günlükken doktor ona 30 yetmez 75 ver demişti 3 saatte bir
Sari2186 Deletedmom5151 mama asla zehır degıl aynı surecleri bızde yasadık cok cok gecmıs olsun 😏 bılırım o yorgunlugu bıtkıyı acıyı korkuyo allahım sıfasını wersn yawrucagın😘 bende maleswf mamaya alıstıgı ıcın yogun bakımda falan anne sutü alamadı Bende gurbetteyım tekım kımsem yok burda yasım 19 dogdundan belli mama werdım cok cok kılo aldı doktor dedı azalt suan 7 aylık oglum war geceleri yıne mama werıyorum 3 aylıkken oglum 9 kıloydu fazla kıloluydu ama zaten haraketlenınce ıster ıstemez zayıflıyor Mamayı azaltımmıda zayıflıyor suan ıdeal kıloda mamaa zehır degılkı herkez ıster anne sutunu wermek ama malesef olmadı buna sukur tabıkı bebeklerımız sag saglımya rabbım gozlerine yas degdırmesın hıcbırının rabbım hepımızın ewladını korusun🙏 Mamadada wıtamın war ewet sısırıyo olabılır ama onun içindede alabılcegı wıtamınler war artık uzulmuyorm buna sukur dıyorum sızede cok cok gecmıs olsun ❤️🥰 uzun oldu kusura bakmayın mama konusunda hassasım bıraz malum zehır gozuyle bakanlar cok😓
Erkencikus Deletedmom5151 ay canimsin niye uzuluyorsun yaşamayan bilmez boşver. Benim bebegim prematüre . 25 gun kaldı hastanede eve geldi bırak emmeyi biberonu emmeyi beceremiyordu bir beslenmenin 1 buçuk saat suruyordu ben yine emzirmeye uğraştım tabiki . Sonra bebegim tekrardan kuvoze girdi tam50 günlükken evimize geldi . Her kafadan bir de vikiordu biri emzir biri mama da var falan herkesi susturdum. Ben sizin gibi değilim dedim şükrediyorum Allaha ki en azindan biberonla besleniyordu . Hastanedeyken sürekli sagiyordum . Şimdi biraz emzirip biraz mama veriyorum . Yeterli büyüsün. Sutun az mi diyorlar isterse kesilsın diyorum çok şükür mamayi alabiliyor onla da buyur diyorum inanm böyle psikolijim daha iyi. Bebek kendi belirliyor zaten çoğu şeyi. Kilosuna bak canim haftalık kilo alımı iyi ise mamayi ona göre artırır yada azaltirsin. Bir kendini kötü hissetme benim ilk bebegim ve çok bocaladim. Herkes bunu yaşıyor öyle dusun yalnız degilsim
DevranAlp Deletedmom5151 sık sık rmzir mamayı da bi anda kesme azar azar kes ve gerçekten tek öğünde 90 veriyorsan çok fazla onu sindiremeden bi daha verirsin muhtemelen hızlı gidiyorsun anne sütüne ağırlık ver 2 saatte bi mama vereceğine saat bası meme ver bol su iç tahin ye üzüm pekmezi ye bol su iç bide dinlen uyu yani gerçekten çok etkisi var bunların ıhlamuru deneyebilirsiniz omunda etkisi çok
Cagla Esdat meraba canm herzaman önce benim sütüm sonra mama veriyorum. Mesela 120 veriyorumya. 60 benim sütüm 60 mama veriyorum. Cunku sadece 120 benim sütümü versem 1 saat sonra aglamaya basliyo doymuyo. Veya emziriyorum daha sonra 60 hazirliyorum - 3-4 saatte bi veriyorum.mama verirsen en az 3 saatten tekrar verme cnm. Bide 60 ml 2 kaşık mama koyuyorum. Bide tavsiyem mama vereceğin için günde 10 ml su ver. Mama cok susatiyor çünkü. Bide anne sütünü soguk soguk vetme ısıt biberonla socak suyun icine koy oyle ısıt. Mamanin suyunutu ilit oyle ver cnm