oglusumbal yeni-anne canım bende bugün e bebekten aldım ama sadece su mu içiliyor böyle elmayı felan rendelesem suyunu sıksam onu da içebilir demi ben biraz da onun için aldım
yeni-anne oglusumbal meyvelerin suyunuda içer canımda içinde azda olsa taneli olan meyvesularını modele göre değişiceğini düşünüyorum
Narcicegi_2020 Kesinlikle NUK diyorum. Bnde buradaki annelerden gördüğüm yorum üzerine almıştım. Çok kaliteli. Alıştırma bardağından sonra şimdi pipetli olanını aldım kızım elinden düşürmüyor çok sevdi su yetiştiremiyorum resmen aşk yaşıyo iyki almışım 🤩
Brrn8890 yeni-anne hangisi güzel bilmiyorum ama avnent ki kesinlikle deil.normalde akitmiuo güzel ama çocuk içmek için çektiginde çok geliuo bogulcak gibi oluyodu
Narcicegi_2020 yeni-anne [url=https://hizliresim.com/E8TKz4][img]https://i.hizliresim.com/E8TKz4.jpg[/img][/url]