InciLiya12 emzirme destek yöntemini deneyebilirsin benim de 53 günlük bebeğim var tutmadı beni bıraktı ben inatla tutturmaya çalıştım dört gündür emzirme desteği yapıyorum sonda ile ama ben beni emmesini sağlıyorum kafasını çekeceğini anladığım an sonda ile ağzının kenarından mama veriyorum öylelikle tutmaya başladı beni denemeni tavsiye ederim