Asya52 InciLiya12 moral moral moral beynine mesaj gönder sütüm var bebeğime yetiyor gibi… Ve su bol su yeşillik ve yeşil soğan he birde havuç ama çözümü bu besinlere bırakma mutlaka su ve vakit buldukça uyku..
InciLiya12 Nimetak en fazla 2 litre ancak ice biliyorum rezene cayi da iciyorum ama ilk zamanki gibi gelmiyor azaliyor😔
MomofGok Moralini yüksek tut, sütüne ve bedenine inan, her emzirmeden sonra mutlaka su iç ve günde en az üç litre su içmeye özen göster 🌸
OneMom İncir hoşafı suyuda diyenler var, rezene çayı, yüksek moral, su , He bide yeşil mercimek de anında süt kanallarını çalıştırıyor diyen bi anne vardı post açmıştı hatta göğüslerimden resmen fışkırdı süt demişti ama oda gaz yapar mı bilmiyorum 🌸
Asya52 InciLiya12 son olarak şunu da çok önemi var ne kadar da bir emziriyorsun bilmiyorum ama sık sık emzirme de süt getirir pes etme emzir ve su ile destekle gelir sütün
Cilginmomy InciLiya12 Yemen’e icmene dikkat et kısıtlama kendini sağlıklı ve düzgün beslen su iç rezene iç uyu uykunu al duş al rahatla stres yapma
InciLiya12 Cilginmomy benim birde 1,5 yasinda kizim var stress olmadan olmaz ikisine yetismeyw calisiyorum zorlaniyorum bazen günün nasil gectigini anlamiyorum bile 😔
InciLiya12 Cilginmomy canim almanyada yasiyorum burda hic boza satildigini görmedim. Keske olsada icsek 😊
Atomkarinca InciLiya12 pompayla cikan süt miktarı az olurmuş bebek daha fazla çekermiş bilgin olsun emdikce meme süt üretiyor çünkü bol bol emzir
InciLiya12 Atomkarinca benim bebegim erken dogdu 36 haftalik daha yeni yeni cekmeye basladi ama simdide sütüm az gelmeye basladi emziriYorum ama cogu zaman cabuk yorulup üstünde yatiyo
arassmother InciLiya12 emzirme destek yöntemini deneyebilirsin benim de 53 günlük bebeğim var tutmadı beni bıraktı ben inatla tutturmaya çalıştım dört gündür emzirme desteği yapıyorum sonda ile ama ben beni emmesini sağlıyorum kafasını çekeceğini anladığım an sonda ile ağzının kenarından mama veriyorum öylelikle tutmaya başladı beni denemeni tavsiye ederim