Bizim de 2 aylık olmamıza 2 gün kaldı aynı durum bizde de var ağlaması arttı bide birşey soracağım çişi sarı renk biraz doktora götürdük normal dedi ama içim rahat etmedi bide burda bi yazı okudum idrar yolu enfeksiyonu olunca durmamış diye onla alakası olabilir mi ağlamasının