Zynp-demet aslında bizimki biraz tesadüf oldu. Bir sabah çok fazla kustu onun için götürmüştük. Doktorumuz da temkinli bir doktor olduğu için bütün herşeyin tahlilini istemişti idrar tahlilinde ortaya çıktı. Zaten genel olarak doktora çok ağlıyor dendiğinde normaldir cevabı alınıyor. Kendiniz bulmanız gerekiyor galiba hareketlerinden çıkararak.