esmerayes gerçekten 4 ayda ek gıdaya baslamak çok mu doğru sizce, bebeğin sindirim sistemi bile tam olarak gelişmemişken, doktorlar suyu bile 6 aydan önce vermeyin derken 4 aylıkken nasıl besin vermeye baaladınız bende bu aceleciliğe hayret ediyorum, bu acelecilik niye anlamıyorum ek gıda zamanı en zor zamandır bunun için acele etmeye de gerek yoktur yavaş yavaş vermesi daha sağlıklı olur, söylediğiniz şeyler hiç doğru değil