Bebeğim 5ay 3günlük yogurdu 4ay 27günlükken denedik yogurtta sıkıntı yoktu🤷🏻♀️doktorum oatates vermemi söylemişti verdim kbız oldu sanırım ki kakasında kahverengi ip gibi şeyler gördüm o yüzden ara verdim sonra havuc verdim ama kakasında havuclar cıktı sindiremiyormu acaba henüz🙋🏻♀️arada kaldım artık vermek istemiyorum 6aylık olana kadar görslerinizi almak istiyorum🌼