Sedaalp aynen anlattığım gibi 3.ve 4.aylarda çok sık oldu elleri sürekli ağzında salyaları akmakta agulanırken tükürükleri çıkardı dişliği yercesine ağzına götürürdü damakları dişetleri kabarmış duruyordu sonra 5.aya girişimizde daha da sıklaştı yaptıkları 5 ay 8 günlük olduğunda inci dişimizin ucu görünmüştü ateşsiz sorunsuz atlattı şükür yavrumuz 1 hafta sonrada diğer dişimiz patladı şaşırdım şimdide yine dişlik verdiğimde rahatlıyor sevinç çığlıkları atıyo resmen inş rabbim darısınıda size nasip eder arkadaşım🤗😍👍