Benim oğlum 5.ayındayken çıktı alt iki dişi. Şuan 7buçuk aylık ve iki gün önce üstte 4 dişi birden patladı ve bi eli hep kulağında. Yalnız bizde ishal değil kabızlık durumu oldu. Kayısı kompostoları, bol su içirme, günde 2 kase çorba herşeyi veriyorum yine de 3.gününde çok az kaka yapıyor. Yaklaşık 15 gündür bu şekilde. Nasıl boşaltıcam o bağırsakları bilmiyorum. 😢😢😢