Julijuli Birhemsireanne__ ben sleepyi hiç beğenmiyorum hem kalitesiz hem sızdırıyor ve çok kalın.doğduğundan beri molfix kullanıyorum aşırı memnunum
Fatmasti Birhemsireanne__ molfix deneyin lütfen ben sleepy de primada kullandim ama molfix hem hesaplı hemde ne taşma ne lastik izi nede pişik yapmiyor ikisinin ortası diyebilirim
Furug Birhemsireanne__ sleepy bambu kulot bez(sizdiriyor diyenler kulot olmayan cirtliyi kullaniyor bence) kulot bezi harika… Molfix kagit gibi…dogal icerikli degil..sonunda sleepyde karar kildik her bezi denedim…
ahsnte21 Yenidoğan için ilk önce sleeppy kullandık gayet iyiydi sonra bulamadık mecbur molfix 1 numara aldık ama aşırı kalın geldi bize molfix kullananlar hangi boyundan memnunlar acaba
Woody Birhemsireanne__ sleepy deneyeyim dedim. Keşke önceden deneseydşm diyorum. 2 aylık prima stogu var bir de elimde.. 🤦♀️🤦♀️ Ancak gönül sleept külot bezden yana