selam kızlar bebegime doğduğnda primanın pure serisini kullandım 1 ay sonra preminium serisine geçtim oğlum yaklaşık 5 aylık artk cildinin aşırı hassas dönemleride geçti o yüzden başka bez arayışındaym bu bezden memnunuz ama fiytı biraz yüksek biraz daha orta halli bişey arıyorum sizn tavsiyelerniz neler kafamda sleepy var ama bilmiyorum etraftan cok duydugm icin sadece