Roseses Ben ‘İnci’ ismini çok seviyorum çok kibar çok naif geliyor bana, hiç yapmayacağım 2. Kızımın adı olacaktı 😂😂 bir de böyle modern isimlerden ziyade biraz daha eski kulağa hoş gelen isimleri çok seviyorum mesela ‘Aslı’ ‘Zeynep’ ‘Elif’ gibi, d
SaremAselim_0817 Roseses eşimde ilginç değişik isim istiyo o yüzden arayış içindeyim açıkcası bana kalırsa o kadar güzel sahabe annelerimizin isimleri var ki
meltemustafaras SaremAselim_0817 Buğlem koyucaktık kız olsaydı çok güzel bir isim anlamıda cenneti müjdeleyen melek ti sanırım 😍