yavruhamsihafsacuk SaremAselim_0817 Erva daaaa var daha uyumlu :)) isim bol inşallah güzel ismi ile sağlıkla kucağına alırsın canım🌺
SaremAselim_0817 2kedi1kizanne aslında yade ismide uyulu gibi geliyo da onun da anlamını araştırıcam teşekkür ederim🌹
2kedi1kizanne SaremAselim_0817 yade türkçede yad etmekten geliyor, hatıra demek. Kürtçede de anne demek. Ben gebeliğim boyunca öleceğimi düşündüğüm için annesinden hatıra kalsın diye ‘Yade’ ismini seçmiştim. Çok şükür ikimiz de iyiyiz şunan🌸♥️
Ege35 SaremAselim_0817 bence uyumlu olmasına gerek yok onlar ikiz değil.☺️ Su olabilir severseniz 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻