Edanurdg kardelen_kizilll prima aktif bebek mi premium care mi kullanıyorsunuz kızım 7600 aktif bebek aldığımda 5 numara alıyorum çünkü aktif bebeğin kalıbı küçük
Karas Edanurdg di mi ya bebeğim 9kg aktif bebek alayım bu sefer dedim 4 no aldım sanki biraz küçük gibi geldi
Edanurdg kardelen_kizilll ama premium care 5 numarada çok büyük gelir size eminim çünkü benim kızım 7600 olduğu halde büyük geliyor premium care o yüzden şimdilik aktif bebek 5 kullanıyorum bazen bezlerin ortasımı bulmak zor oluyor
Defne2549 kardelen_kizilll 5çok büyük canım 4kullan Prima benim kızımda 8kilo 4 kullanıyorum anca ishal falan olursa sızdırıyor büyük olursada sızdırır
ezogelinn kardelen_kizilll benim kızımda 4 no kullanıyor migrosun minnies bezini kullanıyorum şimdiye kadar hiç sızdırma yapmadı bence kilosuna göre bez numaranız normal acaba çok bol mu bağlıyorsunuz bağladıktan sonra lastikleri düzeltiyor musunuz
Defne2549 kardelen_kizilll beyaz sabun var ya saf sabun sıcak suda beklet zıbınları sür veyaz sabun en son makineye at çok güzel çıkarıyor lekeleri ben öyle yapıyorum
Aselask34 kardelen_kizilll aynı durumdayız her iç badimiz lekeli ne yaptıysam çıkmıyorda kına gibi tutuyor😒
Omero21 Mom29 bende prima kullanıyorum çiş değil ama kaka her seferinde sızdırıyo çokta aldım mecburen bitene kadar kullanıp başka markaya geçicem önceden sleepy kullandık memnun kalmadım belki yeni çıkan serisini denerim
Defne2549 kardelen_kizilll bende 4 kullanıyorum ama ishal olmadığı zaman sızdırmıyor acaba sıkmasın dye çok mu gevşek bağlıyosun
Edanurdg Karas 9kg için bayaa küçük ben 7600 için 4+ bulamadım 5 numara aldım öyle aşırı bir büyüklüğüde yok yani aktif bebek 5 numaranın. Kalıp olarak çok dar ne yazık ki