Mom7856 kardelen_kizilll gevşek bağlıyorsunuzdur rahat olsun diye ama inanın 1 ay öncesine kadar bende öyle yapıyodum şimdi biraz daha sıkıyorum bezini ve sızdırmıyor
kizanasiyim kardelen_kizilll tam tersini sorucam :) bez büyük gelmiyor değil mi. Benim bebeğim 7.2 kg iken yine de 3 kullanıyormuşum ben
Cinarimm5 Prima bizde de sizdiriyodu sleepy kullanıyorum şimdi hiç sızdırmıyo bütün gece bağlı kaldığında bile. Benim bebekte 4 aylık 4 numara kullanıyorum
elifsezer_ kardelen_kizilll Canım belkide bez küçük geliyordur.Kaç kilo ve kaç numara bez kullanıyorsun.
MotherQueen kardelen_kizilll hımm o zaman ben küçük kullanıyorum 🥺 ama üstündeki rakamlara göre almıştım oysaki 9.500 kg sizce 4+ mı alayım 5 mi
Woody kardelen_kizilll Hatta şöyle söyleyeyim. 9 kilo civarı. Hala 3 numara kullanıyorum 😀 Size muhtemelen sıkar gibi geliyor. Büyük almışsınız. O da çıkıyor bir yerlerden
kizanasiyim kardelen_kizilll eğer 3 numara beziniz varsa bir deneyin. Bence büyük olduğundan taşıyor. Bizimkinin de kilosu iyiydi 4 aylıkken 7200 kgdı. Nerdesey 6.ayında falan 4 numaraya geçtim
Ankakusu35 kardelen_kizilll bende aynı durumdayım bol bırakmıyorumbir numara büyük bez kullanıyorum canım lekelerde artık çıkmaz oldu eskiden çıkardı
haticeyyy kardelen_kizilll bizde prima kullaniyoruz benim bebegiminde alti hep siziyo bidahakine sleepy alicam bakalim o nasil olacak 🤷♀️😪